36 Replies to “Look what the cat dragged in!”

  1. can you help meget this on? i have a hot date in an hour and i want to look good for tom, ok i’m tom and i have to hide this from my other girl friend or she is going to tear me a new one(what ever) just help get it out of here like soon.

  2. “the chic! the chic…! not just parts of her… bring in the whole chic…. man! if you are gonna be my wing man …”

  3. [quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?

  4. [quote comment=”421723″][quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?[/quote]

    ‘Scuse me. I meant Mandy of course.

  5. [quote comment=”421739″][quote comment=”421723″][quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?[/quote]

    ‘Scuse me. I meant Mandy of course.[/quote]
    duuude, you don’t wanna mix their name like that, dude… πŸ˜€

  6. [quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    Wow! :wang: I’ll take that avatar in a hi-res wallpaper version, please. πŸ˜‰

  7. [quote comment=”421765″][quote comment=”421739″][quote comment=”421723″][quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?[/quote]

    ‘Scuse me. I meant Mandy of course.[/quote]
    duuude, you don’t wanna mix their name like that, dude… :D[/quote]

    Yeah. Though I must admit I’m flattered you mixed my name up with hers. Mandy is a goddess around here!

    And yes, I am braless. :boob: :boob:

  8. [quote comment=”421915″]Dave, I hope that means you’re getting lucky and not that you’re a cross-dresser!

    πŸ˜›

    :kiss:[/quote]
    yes please…. am with AnnieB πŸ˜†

  9. [quote comment=”421917″][quote comment=”421915″]Dave, I hope that means you’re getting lucky and not that you’re a cross-dresser!

    πŸ˜›

    :kiss:[/quote]
    yes please…. am with AnnieB :lol:[/quote]
    further to that thought, i hope that little number belongs to Liz, coz i’ll let you know right now, the cat ain’t got your back when shit hits the fan! he’ll pretend he doesn’t understand human and just watch as hell breaks!!! πŸ˜€

  10. [quote comment=”421918″][quote comment=”421917″][quote comment=”421915″]Dave, I hope that means you’re getting lucky and not that you’re a cross-dresser!:kiss:[/quote]
    yes please…. am with AnnieB :lol:[/quote]
    further to that thought, i hope that little number belongs to Liz, coz i’ll let you know right now, the cat ain’t got your back when shit hits the fan! he’ll pretend he doesn’t understand human and just watch as hell breaks!!! :D[/quote]
    Didn’t take the photo. Lizz has nicer bras. :mrgreen:

  11. [quote comment=”421921″][quote comment=”421918″][quote comment=”421917″][quote comment=”421915″]Dave, I hope that means you’re getting lucky and not that you’re a cross-dresser!:kiss:[/quote]
    yes please…. am with AnnieB :lol:[/quote]
    further to that thought, i hope that little number belongs to Liz, coz i’ll let you know right now, the cat ain’t got your back when shit hits the fan! he’ll pretend he doesn’t understand human and just watch as hell breaks!!! :D[/quote]
    Didn’t take the photo. Lizz has nicer bras. :mrgreen:[/quote]
    and the bra would have been in the bathtub along with your cat’s other treasures… πŸ˜†

  12. [quote comment=”421931″]Awww, I just noticed my favorite icon is gone… :cry:[/quote]
    It will be back. Every damn time I upgrade WordPress, my smilies disappear and are replaced with default ones.

  13. [quote comment=”421863″]Who gives a damn about the matching panty/thong….when’s the cat going to bring you the girl the bra was attached to!??! πŸ˜‰

    :boob: :boob:[/quote]
    You get a kitty big enough to do that, you better think about what ( or who ) you’re going to feed it. Gee, hope it’s not a “love gift/trophy”. πŸ˜†

  14. I was at my sister’s for Labor Day weekend and her cat ate my bra straps. Apparently he has at thing for straps and strings and things. After she apologized over and over again, I replied:

    “It’s okay. It happens.”

    “No. It doesn’t happen. Cats do not normally eat bras. You do not normally have to worry about a cat eating your bra when visiting family!”

    So now we say, “It’s okay. It happens,” to anything remotely outrageous or ridiculous.

    It was a nice bra too. Black. Push-Up.

    *Sigh*

  15. [quote comment=”421914″][quote comment=”421765″][quote comment=”421739″][quote comment=”421723″][quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?[/quote]

    ‘Scuse me. I meant Mandy of course.[/quote]
    duuude, you don’t wanna mix their name like that, dude… :D[/quote]

    Yeah. Though I must admit I’m flattered you mixed my name up with hers. Mandy is a goddess around here!

    And yes, I am braless.

    :boob: :boob:[/quote]
    I nearly had a seizure looking at these quote in a quote in a quote thingies. What was the question again? Oh a cat carrying a boobie holder. A more interesting picture would be what was IN the boobie holder. 8)

  16. [quote comment=”421650″]”the chic! the chic…! not just parts of her… bring in the whole chic…. man! if you are gonna be my wing man …”[/quote]
    If the cat stole the bra, the chic will come looking for it. Think a little past the obvious and immediate…think like a virgin and good things will come…wait…I’m a virgin and crap hasn’t come πŸ‘Ώ

  17. [quote comment=”421914″][quote comment=”421765″][quote comment=”421739″][quote comment=”421723″][quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?[/quote]

    ‘Scuse me. I meant Mandy of course.[/quote]
    duuude, you don’t wanna mix their name like that, dude… :D[/quote]

    Yeah. Though I must admit I’m flattered you mixed my name up with hers. Mandy is a goddess around here!

    And yes, I am braless.

    :boob: :boob:[/quote]
    …brain dead…

  18. [quote comment=”423192″][quote comment=”421650″]”the chic! the chic…! not just parts of her… bring in the whole chic…. man! if you are gonna be my wing man …”[/quote]
    If the cat stole the bra, the chic will come looking for it. Think a little past the obvious and immediate…think like a virgin and good things will come…wait…I’m a virgin and crap hasn’t come :evil:[/quote]
    LMAO!. i like how you think -despite the sudden clarity you just got πŸ˜€ but there’s a good plan in there. i just like to skip the waiting around. i mean, the wing man is supposed to deliver, right? πŸ˜‰

  19. [quote comment=”423195″][quote comment=”421914″][quote comment=”421765″][quote comment=”421739″][quote comment=”421723″][quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]

    So that would make it the cat that got the cream. Eh Megan?[/quote]

    ‘Scuse me. I meant Mandy of course.[/quote]
    duuude, you don’t wanna mix their name like that, dude… :D[/quote]

    Yeah. Though I must admit I’m flattered you mixed my name up with hers. Mandy is a goddess around here!

    And yes, I am braless.

    :boob: :boob:[/quote]
    …brain dead…[/quote]
    now you know how the rest of us have bee operating… welcome, stay a while, have a beer πŸ˜‰

  20. LMAO!. i like how you think -despite the sudden clarity you just got πŸ˜€ but there’s a good plan in there. i just like to skip the waiting around. i mean, the wing man is supposed to deliver, right? ;-)[/quote]
    not if the wing man becomes the main man

  21. [quote comment=”421584″][quote comment=”421520″]Where’s the matching panty/thong?[/quote]
    slipping down my thighs :kiss:[/quote]
    Like I wish I was. :knickers: :wang:

Comments are closed.